پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118347
بوشهر هم منطقه آزاد شد
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1816

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از مهر،  مصطفي سالاري عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نشست کارگروه تخصصي منتخب شوراي عالي مناطق آزاد تجاري- صنعتي و ويژه اقتصادي امروز با حضور 9 وزير و دو معاون رئيس جمهور تشکيل شد و اين مهم به تصويب رسيد.

وي اضافه کرد: ايجاد منطقه آزاد در بوشهر توسط دولت در قالب يک لايحه تنظيم شده و مراحل بعدي آن موافقت نهايي آن توسط مجلس شوراي اسلامي انجام خواهد شد.

استاندار بوشهر با بيان اينکه محدوده منطقه آزاد بوشهر پس از موافقت و تصويب قطعي مجلس با نظر دولت مشخص خواهد شد، تصريح کرد: تصويب اين مهم در مجلس چند ماه زمان مي‌برد و پس از تصويب و موافقت کميسيون‌هاي تخصصي، تصويب و ابلاغ خواهد شد.

محدوده منطقه آزاد خارج از شهر بوشهر است

سالاري با بيان اينکه محدوده منطقه آزاد در خارج از حوزه شهر بوشهر خواهد بود اضافه کرد: پيش‌بيني‌هاي لازم براي توسعه فضا و زيرساخت‌هاي مورد نياز براي اين منطقه آزاد در اين محدوده انديشيده شده است و منطقه آزاد تاثيري در قيمت زمين نخواهد داشت.

لازم به ذکر است که نشست شوراي عالي مناطق مناطق آزاد تجاري - صنعتي و ويژه اقتصادي امروز در تهران برگزار شد و استاندار بوشهر در اين نشست گزارشي در زمينه پيشنهاد لايحه ايجاد منطقه آزاد تجاري ـ صنعتي بوشهر ارائه کرد که مورد موافقت قرار گرفت و تصويب شد.

تجارت و بازرگاني بوشهر در گذر زمان، ذخاير و منابع انرژي بوشهر، وضعيت کلي صنايع دراين استان، زيرساخت هاي حمل ونقل، مزيت هاي منطقه و اهم فرصت ها و ظرفيت هاي اقتصادي استان از مهمترين موضوعات مطرح شده توسط استاندار بوشهر بود.

در اين نشست وزراي صنعت، معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامي، راه و شهرسازي، رييس کل بانک مرکزي و معاون رييس جمهور و رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري حضور داشتند.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html